پيام شادباش کميسيون طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در شهر هامبورگ


شهرهامبورگ مورخ 19/2/2006

 

 

نشست کميسيون طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان امروز شنبه مورخ 19/2/2006 در شهر هامبورگ برگزار و درين گردهمايي  پيام تبريکيه يي را عنواني مجلس موسسان،اعضا و هواخواهان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در داخل و خارج کشور به خوانش گرفته و تاييد نمود که در زير به نشر مي رسد .

 

 

پيام شادباش کميسيون طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در شهر هامبورگ

 

 

تاسيس فعاليت نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان پيروزی ديگری برای تمام عناصر مترقي،ملي،وطندوست،تحول طلب،دموکرات،عدالت خواه و تجدد طلب وطن محبوب مان افغانستان است ،اجازه دهيد نخست از همه اين رويداد سترگ در زنده گي سياسي کشورمان را به همه اعضا و هواخواهان نهضت فراگيرتبريک و تهنيت گوييم .

با فعاليت نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان مبارزه ملي و مترقي کشورمان وارد مرحله نويني گرديد که مضمون عمده آنرا اتحاد و وحدت احزاب،سازمانها،فعالان و شخصيت های ملي و مترقي در يک نهضت بزرگ دموکراسي و ترقي تشکيل مي دهد .

ما هواخواهان و طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان به اين باوريم که بدون اتحاد و وحدت تمام نيروهای سياسي،شخصيت ها ، فعالان و لايه های ملي کشور زمينه های صلح سراسری،امنيت،ثبات پايدار،تحقق آرمانها،اهداف ترقيخواهانه و عدالت اجتماعي ناممکن است .همچنان معتقديم که فضا ی گفتگوی رفيقانه و صميمي برای حل اختلافات مساعد است و هرنوع سهل انگاری و بي تفاوتي زمينه های دلسردی،پراگنده گي سياسي،بي اعتمادی،تششت فکری،ضعف و تسليم طلبي را بيش از پيش فراهم مي سازد که عاملين آن نزد مردم و تاريخ محکوم اند .

ما طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان يقين کامل داريم که شما رفقای دلير و وطندوست همانطوری که در بدترين و دشوارترين شرايط قرون وسطايي حاکميت ارتجاع سياه مشعل مبارزه ملي و مترقي را خاموش نکرده،امروز هم در شرايط بغرنج و پيچيده سياسي کشور پرچم مبارزه را بخاطر تحقق آرمان های والای انسان زحمتکش وطن با صداقت انقلابي بدوش مي کشيد .

ما طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان به موسسان دلير و جانباز نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان بار ديگر تجديد پيمان مي بنديم که بخاطر بسر رسانيدن آرمانهای پاک شما از هيچ نوع از خودگذری و ايثار دريغ نورزيم و هميشه در کنار شما باقي خواهيم ماند .

پيروزباد مبارزان راه دموکراسي و ترقي افغانستان


February 22nd, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها